کاربرد آباژور یا چراغ مطالعه در دکوراسیون چیست
نوشته شده توسط : نازی

انتخاب یک سبک و نوع روشنایی متناسب و مناسب با محیط داخلی منزل ، تأثیر عمیقی بر عنصر زیبایی شناختی و دکوراسیون ترکیبی محیط زندگی دارد. در واقع تجربه نشان داده که مردم بیش‌تر روشنایی را به صورت متمرکز در محیط و معمولاً به شکل چلچراغ و لوستر پسند می‌کنند.
و البته در کنار آن از آباژور بیشتر جهت تزئین و شیک تر شدن دیزاین استفاده می کنند، در حالی که تحقیقات نشان داده که نور و روشنایی غیرمتمرکز ،مانند نور آباژور و همچنین چراغ‌های توکار هالوژنی به زیباتر نشان دادن محیط اطراف و همچنین آرامش بخشی روانی بر روی افراد ، بخصوص در هنگام شب کمک زیادی خواهد کرد.
و همچنین اگر از خرید آباژور ایستاده به عنوان چراغ مطالعه استفاده شود می تواند در کیفیت بخشی به تمرکز و یادگیری تأثیر خوبی داشته باشد .
آباژور چیست،آباژور
فرق آباژور با چراغ خواب
معمولاً چراغ خواب جنبه کاربردی تری نسبت به آباژور دارد . چراغ خواب با داشتن تنوع در رنگ نور می تواند برای ایجاد آرامش قبل از خواب در افراد مختلف مؤثر باشد.
آباژور بیشتر یک نقش تزئینی و زیبایی را در دکوراسیون محیط داخلی یک بنا ایفا می کند .معمولاً از مدلهای گوناگون آباژورها علاوه بر ایجاد روشنایی ملایم در شب می توان به عنوان مجسمه های دکوری نیز استفاده کرد .





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: